Väggord

Idag var vi hos Mickan och Jonas.
Medan Stefan fipplade med elen satt jag och Mickan och knåpade på mina väggord.
Man skulle kunna sitta i flera år med sånt där!
Så himla svårt att välja text och typsnitt :P hehe
Ett hann bli helt klart i alla fall.. Jätte fint!
Jonas folierade vårat wii på samma gång så nu matchar det allt annat på tv-bänken :)
Ikväll när lill-skrutt skulle sova bara gnällde hon vad jag än gjorde.
Hon låg och sög och sög och SÖG på sina händer men var inte hungrig..
Det brukar hon ju alltid vara och så somnar hon när hon ligger och äter :)
Men nej.. Hon ville inte bli vaggad, inte äta, inte prata, ingenting!
Till slut la jag henne bredvid mig och kramade henne och sjöng. Så somnade vi tillsammans :)
Hon vaknade lite och gnällde varje gång jag somnade så jag fick vakna och börja sjunga igen men till slut somnade hon i alla fall.
Jag vaknade av att Stefan gick och la sig och nu har jag snart kollat klart på en film.
Så mysigt att sitta själv med levande ljus och lite hallon! :D hehe
Det gäller att LYXA när man har en stund för sig själv :)
Imorgon kommer Angelica hit, kanoners för då kanske jag kan få något gjort medan hon roar Alicia! :D

Kommentarer
Postat av: sanna

va mysigt:) kramas o sjunga hihi.. hon ville kanske bara ha lite lööööve:)



jag har en bra i ide! sluta va vaken på nätterna, och ät hallon till frukost i SOLEN istället i era fina ute möbler =D

Kraam

2010-05-07 @ 07:37:51
URL: http://sanini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0