Sovdag, shopping och planering :)

Det blev ingen öppna förskolan för oss idag.
Jag var alldeles för trött..
Blev istället en dag fylld med massa sömn! :)
När Stefan kom hem från jobbet vek jag massa kläder och sen åkte vi till Arninge.
Där gick vi på Ö&B, Rusta och Willys.
Vi kom hem med en dynbox, 2 ljuslyktor och lite smått :)
Handlade lite till dopet, håller på och letar efter fina muffinformar också..
Någon som har tips på var det finns?
Knåpade ihop en inbjudan idag också, den blev jätte fin! :D
Ska ringa kyrkan imorgon och dubbelkolla allt och sen beställa korten så vi kan skicka dom snart.
Inte så många veckor kvar nu och vi åker ju till Marocko i 2 veckor innan dopet :)
Ska bli såååå skönt med värme! :D
Men det är mycket att tänka på när man har en liten med sig.
Det vore så mycket lättare om vi bara skulle åka på semester och ligga vid poolen i 2 veckor..
Men nu måste vi ha med oss både vagn och babyskydd.
Hur fasen fraktar man ett babyskydd på planet?
Jajja.. Senare problem, kanske skulle börja med att boka biljetterna :P hehe
Alicia har börjat skratta så härligt :)
Förut har det varit mest glada skrik/ljud men nu är det verkligen skratt :D
Älskade barn!
Nu ska jag lägga mig och somna till en film hoppas jag.
Imorgon måste jag nämligen upp ur sängen och ta mig till mammagruppen.

Kommentarer
Postat av: sanna

De finns jätte söta muffinsformar på design companiet nere i bredden breve ica du vet? Sen så har de kommit jätte fina formar på ikea! typ 65st för 12kr!! Oslagbart! =) på ica hade dom också söta formar med typ blommor på för en liten peng! =) inredningsbutikerna i både stinsen o sollentuna har också massa jätte fina!!

Glöm inte vätskeersättning till lillan och typ en fläkt! haha de lär ju va asvarm i marocko!

va mysigt nu ska få de:)

2010-05-05 @ 07:47:25
URL: http://sanini.blogg.se/
Postat av: Linda Schneider

Hej Fia!

Vi har precis varit utomlands med lilla tjejen, gick hur bra som helst, men det var helt klart mkt att tänka på..Har en massa bra tips om du vill ha =)

Men nu ammar väl du alicia och då är de lite lättare, vi hade me oss en hel resväska med bara mat o välling =) TUNGT kan jag lova... Men en sak ni absolut ska göra är att boka platser innan resan och se till att sitta längst fram, eller så ni har en vägg framför er, för då kan ni be om en babycrib, som alicia kan sova i..Den underlättade jättemkt för oss..Hoppas allt går bra! Kram

2010-05-05 @ 08:37:56
Postat av: Fia

Ja jag vill ha massa tips Linda! :)

2010-05-05 @ 22:28:24
URL: http://soophiiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0