Sol :D

Nu är sommaren snart här!
Det har varit SÅ varmt de senaste dagarna :D
I onsdags fick jag ett sms av Angelica, hon undrade om jag och Alicia ville fika i centrum med henne och Mio.
Jag föreslog en fika på vår altan istället och det uppskattades!
Det var första gången hon var barnvakt till Mio helt själv, så duktigt så!! :)
Har så svårt att minnas att du tyckte det var jobbigt med barn för drygt ett år sen, men så kom Mio och det blev en liten "mamma" av dig också! :D haha
I torsdags var jag och Stefan på Patricia och åt middag.
Längesen vi gjorde någonting bara vi två :)
Mamma var barnvakt och jag tror hon var lite besviken när vi kom hem så tidigt :P
I fredags ringde Stefan när han var på väg hem från jobbet och sa gå upp och packa!
Han behövde nämligen inte jobba igen förrän idag så vi åkte till landet :)
När han kom hem packade vi och duschade, första gången båda duschar med Alicia, MYSIGT! :P
Igår mös vi i solen en stund och sen bar det av till Norrtälje.
Vi handlade lite till landet och sen skulle vi på jakt efter solhatt och tunna långa kläder till Alicia.
När vi väl hittat till affärerna (måste leta varje gång) så säger Stefan -jag tror det är stängt, -det kan väl inte sänga 3 på en lördag, svarade jag.
Men jojjo!! H&M och Lindex hade minsann stängt 3.. Som tur var så var Kappahl öppet, där hittade vi 2 solhattar och en skjorta och ett par byxor.
När vi väl kom hem igen var det dags att röja så kläderna till Alicia hade inte behövts.
Stefan och hans pappa röjde på tomten medan Stefans mamma röjde inne. Jag satt med Alicia och kände mig lat.
När jag väl kunde lägga ifrån mig henne började jag också städa.
Vi håller på och gör om lite på landet så om det är någon som har en spjälsäng och garderob till övers så hojta! :)
Idag begav vi oss hemåt från landet och jag har suttit hemma och latat mig sen vi kom hem.
Jag har mått lite halvkasst de senaste dagarna. Usch och fy!
Alicia och Stefan ligger och sussar sött och jag sitter och laddar upp MASSA bilder på facebook från Stefans systers möhippa. SUCK! Det tar en EVIGHET!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det trodde jag heller aldrig :D haha.. men titta hur det gick :)

2010-05-17 @ 10:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0