Dåliga jag..

Det blev ingen mammagrupp idag heller..
Jag vaknade innan klockan ringde av att Alicia var hungrig. Perfa! tänkte jag, då är hon ju mätt och glad när vi kommer till BVC.
Då var klockan halv 10, nästa gång jag tittade på klockan var den halv 11. Men va!?
Då hade gruppen redan börjat och jag MÅSTE ha somnat medan lillan åt :S
Skumt..
Men men! Åkte till centrum en sväng med Sanna i alla fall.
Var inte så himla kul sällskap då min telefon ringde hela tiden. Sprang på Kattis och Gustav också, alltid lika trevligt :)
Jag och Alicia åkte buss för första gången idag, det gick bra :) Smidigt när man åker gratis! :D
När jag kom hem hade jag fått paket från CDON, dom är helt otroliga! Jag beställde typ 4 på morgonen i tisdags och idag hade jag filmerna i brevlådan.
Nu sitter jag och Stefan och tittar på Sweeney Todd, vi började titta tidigare ikväll men sen åkte Stefan iväg en sväng så nu ser vi slutet :P
Imorgon hoppas vi få besök av Alicias kusin och faster! Sen på eftermiddagen ska vi till Mickan och Jonas så Stefan kan koppla in deras spishäll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0