Just nu

Sitter jag och äter lunch medan min lilla sparv kämpar mot sömnen!
Hon har somnat och vaknat typ 6 ggr de senaste 5 minuterna :)
Försöker få henne att somna på soffan istället för i min famn, hon vaknar alltid när jag lägger ner henne så då får jag sitta med henne i famnen hela dagarna och får ingenting gjort.
Det är ju tur att det är så mysigt att sitta så annars skulle jag väl bli galen ;)
Tror sömnen vinner snart!
Tycker det är så konstigt att barn alltid försöker hålla sig vakna, det som är sååå skönt att sova! :D
Hoppas hon vill sova lite idag så jag får någonting gjort.. Har massor att sy!


Kommentarer
Postat av: anna

Bra att du tar hand om bloggen igen =)

Kram

2010-03-29 @ 16:18:41
URL: http://anna-alltochingenting.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Hon brås väl på sin mamma. Vill inte missa nåt :)

Kram

2010-04-14 @ 21:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0