Bild update!

Anna och Tilma var på besök..

Tilma och Anna

..tillsammans med Sanna och Vanessa..

Sanna och Vanessa

..Tilma försökte leka med Vanessa..

Vanessa, Tilma o Anna

..men dom pratade inte riktigt samma språk..

Vanessa äter pippin :)  Tilma spelar dockteater :)

..Alicia var inte ett dugg intresserad, hon ville bara sova!

Alicia sömnig

Sen har vi varit på dop!

Intågande i kyrkan
Som vanligt stressade vi och slirade in på parkeringen i sista sekund. Alicia är ju jätte duktig på att vilja äta när vi ska iväg :)

Helgen har varit fullspäckad..

I fredags var vi hos pappa hela kvällen och hjälpte till att flytta grejer hem till mamma och till oss. Pappa åker till Marocko imorgon och kommer hem sista augusti så det var mycket att packa och fixa för dom!

Igår var vi på kalas hos Izabelle och Carmen, de fyllde år båda två så vi var på både 1- och 2-års kalas :)
Det blev en ganska sen kväll och när vi kom hem somnade jag och Alicia på soffan.

Idag har vi haft visning av vår lägenhet som vi vill få såld nu. Det var MASSOR att plocka undan. Våra hyresgäster hade verkligen inte fixat för visning. Vi plockade upp det mesta igen men inte allt. Och det verkade de bli väldigt upprörda över. Får se om det ska bli krångel med dem nu också.
Hoppas att buden haglar in nu så vi blir av med det huvudbryet nu! :)

De senaste veckorna har jag varit jätte dålig på att fota tyvärr.. Får lite panik när jag tänker på hur mycket Alicia växer och jag missar att föreviga det! Men nu är det som sagt skärpning på torpet! Bloggning och fotografering VARJE DAG!

Nu ropar sängen på mig, Alicia lär väl vara hungrig snart igen:)
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0