Längesen

Nu var det väldigt längesen jag skrev någonting här..
Stefan och Julle har hunnit fylla år och ha kalas, vi har varit på grillkväll hos Kattis och jag har precis varit i Karlstad!
När Stefan fyllde år grillade vi här hemma och några kompisar var över och sen hade vi kalas för familjen.
Julle hade 30-års fest och den gick liiite vildare till... En kille trillade ner för trappen och Julle vaknade morgonen efter med brutna revben.. Så kan det gå när man blir gammal ;)
I måndags åkte jag och mamma till Karlstad, Alicia tyckte det var väldigt spännande på tåget.
Fönstret var ju som en tv!
Igår gick jag lite på stan och shoppade och idag har jag promenerat med mammas kusin och shoppat lite till :P
Mysigt att åka på mini-semester!
Jag sov en natt på hotell med mamma och en natt hos mammas kusin med familj.
Äldsta sonen (3,5 år) var helt tagen av Alicia. Han försökte trösta när hon var ledsen, hämtade leksaker som hon fick låna, kittlade henne för att få henne att skratta och satt och höll henne i handen. SÅ underbar! :)
Lill-killen (9,5 mån) var nyfiken han också och visade Alicia hur man snurrade på björnarna på babysittern :)
Så mysigt med barn!! :D
Alicia sov i sin liggdel på golvet på hotellet och hon sov 7,5-8 timmar den natten! Helt otroligt!!
Jag var jätte förvånad när jag vaknade kl 7 av mammas väckarklocka och Alicia inte hade vaknat än..
Sen när hon sov i min säng inatt sov hon typ 4 timmar så jag tror verkligen att hon sover bättre i sin säng.
Slutet av förra veckan sov hon i sin säng och så hämtade jag henne på morgonen vid halv 7 när hon ville äta.
Då går Stefan till jobbet också så då väcker han inte henne med sitt snarkande.
Det får verkligen inte gå såhär lång tid innan jag skriver för jag glömmer ju allt!
Men det har faktiskt inte hänt så extremt mycket ändå :)
En väldigt viktig sak har faktiskt hänt..
Min kära vän Sandra och hennes pojkvän (snart man) har ÄNTLIGEN blivit föräldrar!!
Deras lilla tjej var beräknad på Stefans födelsedag 21/5 men igår 1/6 behagade hon äntligen titta ut :)
GRATTIS SANDRA OCH CHRISTIAN, ÄNTLIGEN ÄR NI OCKSÅ 3!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0