Bebissnus och tjejkväll

I torsdags var jag och Stefan och hälsade på Sandra, Christian och lilla Ella.
Hon var sååååååå liten! :) Så liten var aldrig Alicia :) hehe
Eller Ella var 3 cm längre men 400 g lättare än sparven så det är en smal flicka :)
Hon vägde verkligen ingenting!! Helt sjukt vad fort tiden går.. Nu förstår jag hur Sanna och Andres kände när de hälsade på oss på BB :)
Igår var Krook över och kikade på "Forgetting Sarah Marshall" den är såååå bra!
Alicia har inte alls sovit bra inatt, hon har vaknat var tredje timme och ätit..
Hon kände väl på sig att mamma var uppe hela natten också :P
Jag satt uppe och printade sånghäfte till Julle.
Grabbarna har nämligen svensexa för honom idag! :D
Så om ni har tråkigt.. Sök på Johannes Kivioja på fejjan så kan ni hänga med där :)
Vet inte om man kanske måste vara vän med honom för att kunna se bilderna.. :P
De verkar ha jäkligt kul i alla fall :D
Jag och Alicia har sovit hela dagen eftersom jag var uppe hela natten.. Eller vi gick väl upp ordentligt vid 18 tror jag.
Nu ska vi ha tjejmys tills pappa ska hämtas på krogen :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Jaaa precis så känndes det! VA LITEN! Ayla fick sin lille nu i veckan också! =) i tisdags eler onsdags? hon behövde aldrig bli igångsatt!



ha en toppendag

2010-06-06 @ 10:09:38
URL: http://sanini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0