Bakslag

Här hemma har Alicia lite bakslag..
Hon som sov så duktigt i Karlstad och var så lätt att lägga ner när hon somnat VÄGRAR sova bra..
Hon har börjat vakna varannan var tredje timme igen och ska äta.
Idag har det inte gått att lägga ner henne när hon somnat så jag måste ligga bredvid henne och amma tills hon somnar och sen smyga därifrån. Och det vore väl inga problem om det inte vore för att Stefans snarkande väcker henne. När hon skulle somna för natten somnade hon i vår säng och vaknade direkt när Stefan började snarka. Jag gick in och satte mig i gungstolen på hennes rum tills hon somnade om. Efter några minuter la jag ner henne och hon vaknade direkt och började skrika HYSTERISKT!! Hon grät verkligen så det skar i hjärtat, hon var så ledsen och riktig grät sådär som bara barn kan göra när hela kroppen rycker.. USCH!! Så jag hämtade madrassen hon har i vaggan, la vårat täcke på golvet bredvid och la mig och ammade PÅ GOLVET.. Hon somnade efter en stund och jag smög iväg.
Jag som var så glad för att hon kunde börja sova på sitt rum och slippa bli störd av oss på nätterna..
Får se hur det här slutar..
Nu hör jag att hon snyftar i babymonitorn.. Antingen så har hon vaknat igen eller så gråter hon i sömnen..
Ska gå upp och trösta älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0