Dax att ta det lugnt...

Nu är har vi kommit hem från Marocko och stressat igenom dop och bröllop så nu ska vi bara slappa!
Marocko var kanon! Alldeles för mycket mygg bara, har massa fläckar på benen efter myggbett :(
Vi hade bra väder, lagom varmt. Vi brukar åka dit senare när det är lite varmare men nu när vi hade Alicia med oss var det perfekt väder!
Tyvärr har vi inte fått så mycket färg, tror jag suttit i solen knappt en timme om dagen..
Har ju mest suttit i skuggan med Sparven! Hon har då inte fått någon färg :P
I fredags hade vi dop..
Det var jätte fint! Tack alla snälla för att ni kom och för de fina presenterna!
Alicia var jätte glad i kyrkan, hon gnällde bara när prästen la henne ner.
Prästen sa efteråt att "hon tittade på mig som om hon förstod allt jag sa".
Igår var vi på bröllop, jag fixade brudens hår och det var inte så kul!
Eller det var väl lite kul att göra frisyren men det var inte kul att vara upptagen från 9 till 14 när vi skulle åka till kyrkan 14.30.. Det innebar att mamma målade på mig mascaran medan jag ammade i bilen utanför kyrkan och att jag fixade håret på toan när vi kom till festlokalen.
Brudparet var superfina och alla hade jätte kul!
Jag önskar att de hade gift sig om några månader så hade jag lämnat Sparven hemma och också haft jätte kul..
Jag körde hem henne vid halv 1 och ammade och åkte tillbaka medan mamma var barnvakt.
Ca 1.30 somnade damen, 10.30 imorse ville hon äta, då la jag över henne i vår säng och hon vaknade igen 13.30 :D
Kan man ha ett bättre barn? ;)
Alicia blir bara underbarare och underbarare för varje dag som går, att man kan älska en annan människa så mycket är helt otroligt!
Mammas lilla hjärtegull!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0