ZzZz

Imorse vaknade jag 8.15 och 8.30 började vår föräldrautbildning så vi slängde oss ur sängen och åkte iväg.
Vi kom faktiskt bara 5 minuter sent! :D
Idag pratade vi om förlossningen och tittade på en film, den var inte så farlig som vi hade trott. Man fick inte se några närbilder :P När en av tjejerna började vråla när hon krystade tog Stefan tag i min hand och höll den, han tyckte det var jobbigt att se älsklingen :P Får se hur han klarar förlossningen ;)
När vi kom hem åt vi frukost och deckade på soffan. Vi vaknade av att min mobil ringde, det var en man som ville köpa vår garderob så nu är vi av med den :D Eller vi blir av med den på måndag när han hämtar den men vi har fått betalt i alla fall :P
Stefan åkte till läkaren och jag fortsatte sova. När han kom hem var det tvättstugan som gällde.
Vi satte igång en film och åt middag och jag somnade igen :D
Jag vaknade ännu en gång av att telefonen ringde, den här gången var det killen som hyr vår lägenhet.
De hade ingen ström i köket fast alla säkringar var som de skulle. Så Stefan klädde på sig jobbbyxorna och åkte iväg. Då var det en säkring i proppskåpet UTANFÖR lägenheten som gått. Stefan slår på den och den går igen.. :S
Helvete.. Har går in i köket och drar ut mikron, då är den paj!
Idiotelektrikern som drog om elen när Stefan syster bodde i lägenheten har fuskat och dragit typ hela köket till en säkring. Så nu hade det blivit för mycket och mikron brann upp. Kul att köpa ny inbyggnadsmikro för typ 5000?
Äsch.. Den här dagen blev ju verkligen inte som vi planerat men vi var så sjukt trötta!
Vi tvättade ju i alla fall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0