Vill inte vara med!

Idag är jag jäkligt trött på att vara gravid, knodd får komma ut NU!
Jag är stor som ett hus och är hur tung som helst. Jag kan inte andas och får hjärtklappning hela tiden.
Magen och gör ont och jag kissar hela tiden. Jag har ont i ryggen och har inte kunnat göra någonting åt det eftersom man inte kan gå till naprapaten när man är gravid, så jag är sne och stel som vanligt....
Vem fan kan påstå att det är mysigt att vara gravid? Tanken på att vara gravid är mysig och när man hittar en bra position där det inte känns att man är gravid så är det mysigt. Men inte fan är det här mysigt!
Tror jag har sprungit ifrån kurvan med mitt SF mått nu, får se på onsdag, det känns verkligen som att magen har exploderat och blivit dubbelt så stor på typ en vecka! Vi kommer få en bebis i storlek med en vattenmelon!
Men men.. Det är ju värt det till slut ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0