Sömnberoende? :)

Igår gick jag och la mig 23.15, super tidigt för att vara jag!
Eftersom jag la mig så tidigt så var jag klarvaken imorse när Stefan väckarklocka ringde 30 ggr..
Stefan somnade om och åkte sent till jobbet för han tog sig inte upp men jag däremot kunde inte somna om.
Så jag gick upp och gjorde frukost till oss och när Stefan hade gått till jobbet så läste jag en stund.
Då helt plötsligt blev jag helt slut så jag somnade och sov till typ 12.30..
Så det verkar inte spela någon roll hur jäkla tidigt jag somnar på kvällarna, jag håller mig inte vaken på dagarna! :P
Jag tog ett låååångt bad när jag gick upp och helt plötsligt var Stefan hemma igen, den här dagen gick fort :)
Sanna smsade och frågade om vi skulle åka till centrum så jag gjorde mig kalasfin och åkte iväg.
Sen hämtade jag upp Stefan (sen som vanligt) och åkte till hans syster.
Lika trevligt som alltid att träffa alla :)
Innan vi åkte hem hann vi titta på lite brudklänningar på nätet :)
Ska bli såååååå kul att hitta tiara, klänning, slöja osv.. För jag tar självklart för givet att jag kommer vara med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0