Slut på helg

I fredags när jag hade vaknat till liv vid 2 gick jag ner och gjorde frukost och satte på datorn. Klockan står då på typ 20 över 2.. Helvete!! Jag skulle ju vara på arbetsförmedlingen 2 för att skriva handlingsplan! Fan fan fan! Jag slängde mig på telefonen och ringde min handläggare för att fråga vad jag skulle göra. Inga problem sa han, kom ner och "anmäl" dig så händer inget. Hann t.o.m prata med honom på ams. TUR!

Igår valde jag och Stefan ut vilka babykläder vi ska ha med oss till BB. Snart är väskan redo att packas..
På kvällen var det tjejkväll hos Christine. Mycket god mat och gott sällskap :) Singstar och massa tjejsnack. Precis vad man behöver en lördagskväll :D Det enda som fattades var vinet :P

Idag har vi borrat upp tavellisterna i barnrummet och tömt det på sånt som inte ska vara där. Madrassen ligger på vädring och överdraget ligger i tvättmaskinen.
Vi har precis kommit hem från Kista efter middag och bio. Vi såg Avatar. Grym film!
Så mysigt att göra saker tillsammans :)
Det lilla gör så mycket, särskilt nu när Stefan jobbar som en apa!
Nu ska jag gå upp och hänga tvätt och sen sova.
Imorgon ska jag tvätta det sista som ska med till BB så vi kan packa väskan när allt har torkat :)
Börjar närma sig nu! :D På tisdag är det 3 veckor kvar!
Knodd kan alltså titta ut om 1-5 veckor snart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0