Ny garderob :)

Idag hittade jag en garderob på blocket för 50 kr, jätte fin var den :) Ser helt ny ut! :D
Den är från hth och det är bara en klädstång och en hylla i den så vi ska köpa typ 3 hyllplan till. När vi har köpt hyllplanen kommer vi ha betalt knappt 400 för den, bra mycket billigare än 965 som det skulle ha gått på på IKEA :) Den här är dessutom 10 cm bredare och allt extra förvaringsutrymme är välkommet här! :D

Imorse var jag på info om arbetsförmedlingens hemsida, så jäääkla onödigt! Jag vet inte hur många sånna grejer jag varit på nu, aldrig tar dom upp någonting nytt heller!
På eftermiddagen var jag tillbaka på arbetsförmedlingen igen, den här gången tillsammans med Stefan för att gå på föräldrainformation hos försäkringskassan.
På kvällen åkte vi och hämtade garderoben i Åkersberga. När vi var på väg hem small det plötsligt till som om vi tappat något, Stefan gick ut och tittade och sa att nej men garderoben är ju hel. Så tittade han sig omkring och såg att vi hade tappat en del som sitter under garderoben. Den var, trots att vi tappat den i farten och andra bilar kört över den, hel! Lite bättre kvalité än IKEA kanske :P

Imorgon ska jag lägga ut vår garderob på blocket och hämta p-piller till Quila. Hon har nämligen börjat löpa och går runt och skriker som besatt! Imorse väckte hon mig med sitt gnällande så jag fick gå upp och stänga sovrumsdörren. Det hjälpte ju mycket! Not...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0