Gott nytt år lite i efterhand :P

Så var vi inne på sista röda dagen den här vintern..
Nyår var totalt kaos men rätt bra ändå. Vi åt god mat och hade trevligt. Sen dök lite folk upp och mitt humör sjönk i botten, inte så kul att sitta och se när folk beter sig som 12 och blir packade när man själv är nykter..
Sen kom Stefans kompisar och humöret blev på topp :D
På tolvslaget stod vi på Lindas tak och såg på fyrverkerierna, jag lyxade tom till det med ett litet glas Asti Cinzano! Ingenting har smakat så gott på länge!! :D

Nyårsdagen var Stefan ledig och vi låg bara hemma och slappade. MYS!
På lördagen åkte vi till Stefans föräldrar och träffade hans farbor med fru, alltid lika trevligt..
I måndags bytte vi ÄNTLIGEN till vinterdäck på Hyundaien så nu kan jag köra min pärla igen :D:D:D
Igår var vi hos mamma och åt middag med Stefans föräldrar, jätte gott och roliga diskussioner :D
Det var snorkallt när vi gick hem och jag hade Quila innanför jackan :P
Idag har vi bara slappat igen, hoppas Stefan kopplar in tvättmaskinen sen så jag kan börja tvätta alla bebisgrejor imorgon :)
Imorgon ska vi på MVC-besök igen, hoppas allt ser lika bra ut som vanligt :)
Jag tycker knodd kan få komma nu, 6 veckor kvar men det räcker väl kanske med 2-3??
Måste åka och köpa madrass till spjälsängen och ett skötbord först bara :) Så ska jag försöka mig på att sy lite igen, får se hur det går :)

Såhär fin var min nyårsblåsa :)  Känner mig dock som en val nu, jag som inte tyckte jag hade gått upp mer än på magen :(


Kommentarer
Postat av: Angelica

Snygg bild på oss :)

2010-01-08 @ 23:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0