Lyxdag för valrossen :D

Idag har jag haft det riktigt lyxigt!!
Har varit på  med mamma och fått mother-to-be behandling :D Mamma fick en lerinpackning.
Såååååå skönt! :D
Här var vi idag. Lästmakargatan 10 i stan.. Skiiit bra! :D

Efter behandlingarna åkte vi till mammas favvoskoaffär på drottninggatan så hon fick skaffa sig ett par nya curlingkängor :P Jag sprang in på Eden också och köpte en spargris till Stefan och en liten present till BB också ;)
Vi åkte vidare till kista där jag blev bjuden på lunch/middag och glass :D MUMS!

Idag när jag skulle iväg tyckte jag mina skor var väääääldigt trånga. När vi kom fram och jag tog av mig skorna möttes jag av två ENORMA stockar! :S Mina fötter ser heeelt groteska ut nu. Helt sjuk, såhär såg jag inte ut igår!
Usch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0