En liten Alicia?

Idag har jag legat och sovit nästan hela dagen, har haft huvudvärk och känt mig lite krasslig..
Inte så kul! Nu på kvällen har jag fått ont i magen, hoppas jag inte blir sjuk bara.
Ska gå och lägga mig nu och försöka sova ordentligt i natt, har gått och lagt mig alldeles för sent sen vi kom hem!
Stefan har köpt nya element idag så nu hoppas vi elräkningarna blir lite billigare :)

Lill-sparven (som vi nu försöker kalla Alicia för att se om det fastnar) har ätit typ HELA dagen idag!! :P
Nu borde hon ju ha gått upp ordentligt till imorgon när sköterskan från BVC kommer och hälsar på :D

Ikväll har Magnus och Jennifer varit och hälsat på en kortis och de hade med sig paket till lilltjejen.
En jätte söt jacka från Thailand som hon ska ha i vår och en aik-body, aik-nappflaska och aik-nappar. Inte speciellt förvånande ;)
Jag ska försöka fota alla fina presenter imorgon och lägga upp på bloggen :)


Kommentarer
Postat av: anna

Kanske fota Alicia oxå och lägga ut en bild????? =)

Puss

2010-02-24 @ 16:47:06
URL: http://anna-alltochingenting.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Alicia är ett jätte fint namn, så börjar hon på A också, ännu bättre :D

2010-02-25 @ 18:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0