Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag så jag ska snart iväg med mamma och shoppa till Stefan.
Tror han har glömt bort vilken dag det är faktiskt då han typ planerat att ta hit sina kompisar idag :P
Men så kan det vara, lite tråkigt att det är söndag bara, då kan man inte vara uppe och mysa hela natten :)
Jag har just klivit ur badet där jag spenderat de senaste 2 timmarna :P Jätte skönt!!
Ser lite kul ut när magen inte får plats under vattnet :D
Ska försöka städa lite innan Stefan kommer hem så han blir glad!
Jag är ju inte den mest ordningsamma människan ;)
Igår var vi på kalasmiddag hos Stefans föräldrar, blev kvar till 1 och spelade TP. Det slutade med att jag, Stefan och Stefans mamma spelade med bara barnfrågorna efter att mamma somnat på soffan och Stefans pappa vunnit spelet..
Tycker inte riktigt om TP, det är så jääääkla svårt! :D
Roligare med andra frågesporter tycker jag..
Nej nu ska jag hoppa i kläderna och tänka ut nån bra present!
Glad alla hjärtans dag alla!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0