Äntligen

Nu är vår lägenhet såld.. Så skönt!
Eller vi har skrivit papper med köparen idag och förhoppningsvis (håll tummarna) flyttar hon in redan 30 april :)
Annars blir det 30 juni eller juli.. Men men. Skönt att det är klart i alla fall!
Nu ska vi renovera färdigt här hemma och boka en resa i sommar :D
Det har inte hänt så mycket på sistone..
Var på shoppingtripp med Kattis i torsdags, hittade inte det jag var ute efter men sparven fick en ny jacka och 2 tunikor. Jag köpte ny bh och massa frön.
I sommar ska vi bygga ny altan och jag funderar på att plöja och jämna ut tomten och lägga nytt gräs..
Och så ska fina blommor ner i marken så tomten blir fin. Måste köpa ny grill och utemöbler också :D
Köpte en skrivare i fredags, den fanns inte inne så vi ska hämta den i veckan.
Ska printa lite bilder och sätta upp över skötbordet och så.. Äntligen får jag min skrivare, har velat ha en sen jag flyttade hemifrån typ :P
I lördags kom Sandra över på dagen och sen gick vi upp till mamma. Vi snackade skit tills Stefan kom hem från jobbet. Då åkte vi vidare till Sandra och Cristian där vi spelade spel och åt middag. Alicia var på sitt sämsta humör och skrek och skrek och skrek! Till slut somnade hon och sov i deras fina vagga där det snart ligger en liten knodd! :) Jag tror Alicia inte kan komma till ro ordentligt när vi är borta på kvällarna för det har hänt några gånger nu när vi har varit borta att hon bara skriker och gråter. Sen när vi har kommit hem och hon har lugnat sig lite har hon somnat och sovit jätte bra :S
I söndags stylade jag, mamma och mostrarna lägenheten och sedan var det visning. Under tiden promenerade jag och mamma med Alicia i det fina vädret :)
Idag har vi haft en riktig sovdag både jag och sparven har varit heeeeelt slut! Och på kvällen har vi som sagt varit hos mäklaren och skrivit kontrakt :D Ska bli skönt att bli av med det orosmomentet!

Kommentarer
Postat av: Sandr0o

Haha okejdå ;)

Yäjjj vad glad jag blev. Nu längtar jag verkligen tills på lördag.. hahah!

2010-04-15 @ 23:59:54
URL: http://sandr0o.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0