Så hamnade jag också här..

Jag hade ju inte tänkt börja blogga fören knodd kommer så jag har något att skriva om men Sanna övertalade mig att ALLA har något att skriva om. Så nu är jag här!

Allt jag har gjort idag har gått i slow motion och tiden har rusat fram.
Jag och Sanna bakade kladdkakemuffins till vår eftermiddagsutflykt.
Vår bakning som borde ha tagit 30 min tog 4 (!) timmar..

Mumsiga muffins!

Jag trodde vi absolut inte skulle komma iväg senare än halv 2 men kvart över 4 satt vi äntligen i bilen på väg till Tyresö.
Efter att ha rullat förbi stan i 10 km/h (ja vi åkte i rusning) och många felsvängar kom vi slutligen fram till Annas och Richards supergulliga hus.
Tilma var typ världens sötaste flicka, bilderna jag sett gjorde henne verkligen inte rättvisa!

Efter att ha suttit och fikat och pratat i flera timmar åkte 2 gravida, vrålhungriga galningar hemåt och hittade äntligen till McDonalds.

När jag väl kom hem till slut började jag knåpa på bloggen och nu tittade jag på klockan och insåg att den blir inte bättre idag för nu måste jag sova om jag ska orka upp till skolan imorgon.

Tack tjejer för en toppen eftermiddag!
Nu får vi inte låta det gå 2 år innan vi ses igen.. ;)


Kommentarer
Postat av: sanna

fy fan va du e grym! haha du lyckades ju göra värsta bloggen! =) och ett långt första inlägg! haha keep up the good work darling! Pussilago!

2009-09-24 @ 10:56:10
URL: http://sanini.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag hittade din blogg :)))

2009-09-27 @ 10:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0