Vinterjacka!?

Jag börjar få panik nu.. Det är ju så satans kallt ute att man måste börja med vinterjackan snart.
Jag behöver verkligen en ny nu eftersom den jag har är från 8an.. Helt sjukt men den är fortfarande fin MEN den dunar så fort jag rör på mig :P Nu är ju då frågan.. Vad köper man för vinterjacka när man är gravid? Köper man en billig, ful jacka och skäms hela vintern? Jag vill ha en ny fin vinterjacka men den kan jag ju inte ha när jag blir smal och fin igen om jag köper den nu. Och jag lär ju verkligen behöva en enorm jacka eftersom jag kommer vara som fetast när det fortfarande är snorkallt!! Helt sjukt vilka problem man helt plötsligt får när man är gravid :P hehe Hur gör alla andra gravida egentligen?? Sånt här borde dom prata om på MVC :P haha Jag tror jag får ta och köpa en enorm overall.. Dom är i alla fall varma och sköna! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0