Trött på att vänta..

Jag vill inte vänta längre nu!!
Läser förlossningsberättelser och kikar på bilder av mina vänners små underverk..
Varför går tiden så långsamt!? Jag vill ju absolut inte att skutt ska komma alldeles för tidigt men jag tycker tiden kan få gå väldans mycket snabbare! När h*n väl kommer så önskar jag väl istället att h*n ville stanna i mig liiite till så man får sova lite men just nu vill jag verkligen inte vänta mer. :(
Det kan väl vara julafton imorgon, nyår i övermorgon och BF om typ 2 veckor. Då skulle jag vara nöjd :P
Fast det är väl kanske ändå tur att det är några månader kvar så vi hinner få ordning på vårt krypin innan bebis kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0