Nycklar...

Stefan och jag har någon nyckelförbannelse över oss tror jag..

Det började när vi skulle lämna in saaben på verkstan, då hittade han inte den fungerande nyckeln trots att vi letade överallt. Vi fick använda den som har slut på batteriet så larmet gick tills han startade bilen. Det var en vecka sen och den har fortfarande inte kommit fram.
Mina hemnycklar har varit borta sen i lördags, har ingen aning om var dom är så jag har haft Stefans. Så han låser dörren på morgonen och gömmer nyckeln så får jag ta in den när jag vaknar.
Idag när han skulle till jobbet så väckte han mig som vanligt och sa hejdå. Efter en stund hör jag hur någon låser upp dörren och kommer upp för trappen, obehagligt för Stefan hade ju åkt till jobbet?
Men nej nej då hittar han inte den andra nyckeln heller!? Han letade och letade och när det var 5 minuter kvar innan han skulle vara på jobbet sa jag till honom att ta hyundaien istället.
När jag gick upp fortsatte jag leta efter nyckeln för jag skulle ju till skolan idag! Men jag hittade inte heller nyckelfaan. Så jag sitter fast hemma idag.
Nu fick jag precis en sms-avi vilket betyder att våra fina nya telefoner har kommit och jag kan inte hämta dom! Hatar när nycklar är borta.. Hittar vi dom inte måste vi köpa nya och det är inte gratis, och hittar vi inte min hemnyckel får vi ju byta lås!?!?

Fan fan fan!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

hahaha lyckat Fia! :D

2009-10-14 @ 21:46:37
Postat av: Fia

Hehe jag har hittat mina nycklar nu :P Bara bilnycklarna kvar! :D

2009-10-15 @ 15:11:27
URL: http://soophiiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0