Inget Tärnsjö-besök i helgen :(

På lördag skulle vi ha åkt till Tärnsjö och kopplat av med bastu och god mat. Men nyss ringde Stefans mamma och berättade att hans syster varit på akuten då hon har extrem huvudvärk och feber. Där konstaterades att hon har hjärnhinneinflammation, dock en ofarlig sådan men hon blir hemma i helgen så då stannar vi också hemma. Det var ju tråkigt! :( Och stackars Christine som ligger hemma och är sjuk :( Obehagligt med alla sjukdommar..
När Stefans kompisar gick härifrån för ett tag sen sa han att han har ont i huvudet. Jag kände på hans panna och han har ju feber älsklingen. Nu börjar det verkligen bli vinter, alla blir sjuka. Hoppas jag klarar mig så inget händer skrutt!

Vi tittade på matchen idag, riktigt dålig match måste jag säga, och dåliga domslut..
Men nu blir kanske AIK svenska mästare och det förtjänar dom väl antar jag.
Men det vore ruggigt kul att retas med Stefan om dom förlorar på söndag :P
Muhahahahaha :)
Nej men det är ju bra om guldet kommer till Stockholm i alla fall :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0