Drömmer mig bort...

Idag när jag låg och läste i sängen såg jag plötsligt att min mage hoppade till när bebisen sparkade!
Helt sjukt att lille knodd sparkas så hårt redan! :D Kan inte riktigt tro på att jag har en liten människa där inne som är 25 cm lång!? Konstigt det här :)

Jag har så himla ont i mina fötter idag.. :( Någon som vill med på lite pedikyr och fotmassage? :D
Måste verkligen ta och lyxa till det lite någon dag!

Imorgon måste jag gå till skolan, kommer aldrig klara mina prov och tentor om jag inte tar mig i kragen och börjar plugga på riktigt nu! Måste skriva två labrapporter den här veckan också.. En skulle jag skriva med en kille i klassen som skulle ha hört av sig igår, får väl skriva rapporten själv istället :P

Jag är så himla sugen på att åka till värmen nu! Sitter och tittat på sista minuten i december när jag är lite ledig från skolan och innan jag får flygförbud :P Men det är ju så kallt överallt då!? Får väl stå ut den här vintern och åka någonstans i sommar istället... Då kommer ju Stefan vara ledig jätte länge :D
Men vad skulle jag inte ge för att ligga i en solstol och dricka färskpressad juice i en vecka?? Heaven!
Skulle ju vara skönt att ladda batterierna lite innan den här våren kommer, den lär ju suga musten ur både mig och Stefan. I alla fall om bebisen brås på mamma.. Jag sov aldrig när jag var bebis :P

Härligt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0