Utslagna!

Igår blev det inget pluggande för mig. Mamma kom och plingade på dörren och tog med mig på promenad. Mycket skönt OCH välbehövt :)

Idag åt vi en tidig middag och hade planerat en promenix. Så blev det inte, vi somnade båda vid 7 och sen sov jag till typ 11 och stefan till halv 12! Helt sjukt att man kan sova så mycket. Jag somnade mitt på dagen idag också och var heeeelt slut när klockan ringde men det var bara att släppa sig upp och åka till eftermiddags labben i skolan... Blä! Men hur lätt blir det att somna nu då när man är pigg? Ska gå upp och tvinga mig själv om en stund :P Kanske läsa lite bebisbok så jag blir trött :)

Jag som tyckt att vi har handlat hur mycket som helst till knodd har nu insett att vi inte är klara på långa vägar :)
Vi måste ju införskaffa skötbord, madrass, spjälskydd, startkit med kläder så h*n inte måste åka hem naken från BB :P, overall och mössor osv osv osv..
Vi har nog inte tänkt handla så mycket kläder eftersom att vi båda har shoppinggalna mammor och dom växer ju så snabbt i början att man inte hinner använda så mycket kläder. Ska bli roligt att handla riktiga kläder sen när vi vet vad det blir för bebis :D Idag har knodd inte legat still en minut, jag känner verkligen minsta lilla rörelse nu. Jag tror h*n fick tag i navelsträngen och DROOOG hårt idag, kändes precis som det i alla fall :D

Det börjar bli dags för oss att börja renovera igen om vi vill bli klara till jul. Det har totalt avstannat! Måste ringa försäkringsbolaget och fråga hur man går till väga när man tror att man har mögel hemma. Stefan tycker det luktar märkligt om en vägg så vi bör nog kolla upp det. Sen ska Peter komma och kika på om vi har fukt i våra badrum så får vi dom renoverade också! :D Vore skojj med fina badrum innan bebis kommer :D Men vi får se hur mycket mer renovering vi orkar, kanske ska börja med att få upp all tapet så vi kan hänga upp dörrarna :)


Trötter


Kommentarer
Postat av: Angelica

Aj vad ont att h*n drog i navelsträngen :P måste gjort ont..

Vi måste ses snart! :)

Kram Angelica

2009-11-11 @ 12:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0