Tempoväxlingar i vardagen...

Det är konstigt hur helgerna kan flyga förbi när man bara ligger hemma när veckorna slääääpar sig fram när man inte bara ligger hemma... :S

I fredags var jag ute och åt middag med flickorna, mycket trevligt! Tack Linda för god mat och drink!! :) Orkar inte lägga upp några bilder nu så det får bli en bildblogg imorgon istället.
Resten av helgen gick i princip åt till att sova hela dagarna, försår inte hur jag kan vara så sjukt trött..

Igår var jag och Stefan och åt middag i kista centrum, sushi för mig och lamm för Stefan. Mums! :)
Jag passade på att springa in på Clas Olsson också och köpte sprayfärg så nu ska jag spraya våra möbler vita!
Får återkomma om resultatet :P Kanske blir pannkaka av allt :)

Ikväll har mamma varit här och ätit middag och blivit klippt och färgad. Hon gick hem med en plastpåse på huvudet för hon orkade inte vänta här tills det var dags att skölja.. Så jag får se resultatet imorgon istället.

Lång dag i skolan imorgon :( 8-17... Tror jag kommer skippa en lektion för att åka hem och göra förberedelser inför labben på eftermiddagen och slänga in några maskiner tvätt. Alldeles för länge sen vi tvättade sist :P hehe

Nej nu hör jag att sängen ropar så mer imorgon :)
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0