Ensam hemma

Idag är Stefan och hjälper till på elgiganten efter jobbet så jag är ensam heeeela kvällen.
Då passar jag på att äta fisk :P Det blev torskpanetter med potatismos och spenat :D Snabbt, gott och enkelt!
Dock mindre kul att steka nu när vi inte har någon fläkt längre, riflex var uppe på taket och tittade på den förra veckan och stängde av den eftersom den inte drog utan bara stod och lät. Så nu lär vi väl få fuktskador på hela lägenheten eftersom vi inte har någon ventilation alls och så långsamma som styrelsen i vår förening är så har vi väl ingen fläkt före jul...

Helgen har som vanligt gått supersnabbt och jag har verkligen inte gjort någonting alls! Både lördag och söndag vaknade jag jätte sent, är helt slut hela dagarna.. Förstår inte att jag aldrig har energi till någonting. Jag tror jag har lite lågt järnvärde för BM tyckte jag kunde börja äta järntillskott nu. Alltså superbra med spenat :D

Jag har börjat få ett jättebehov av att typ massera magen hela tiden. Jag har inte ont eller någonting men jag bara måste massera :S Känns mycket bättre när jag gör det iaf :) Tror jag har lite sammandragningar också, ibland när jag gör något så jag spänner magen blir den stenhård. Sen är den stenhård även fast jag försöker slappna av.. :P Det hände några gånger innan jag förstod vad det var. Jag kan ha fel men det är så jag har läst att det ska vara? :S

Nu har vi äntligen hittat vårt fina babyskydd och på fredag åker Stefan och köper det efter jobbet :D
Vet inte riktigt om vi ska ha ett brunt eller svart, jag har gett Stefan fria tyglar så vi får se vilken han kommer hem med :P Får lägga in en bild på fredag..

Nu ska jag försöka plugga lite, vilket jag har sagt i flera timmar redan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0