Arbetsmyror

Idag har jag och Stefan röjt som bara den!
Nu är det bara EN ouppackad kartong kvar i barnrummet och det är med ljus osv som vi inte kan ställa fram innan vi är klara. Spjälsängen och gardeoben står på plats och allt är invikt i byrån och gaderoben. Toppen!
Nu ska massa påsar köras hem till mamma och Stefans föräldrar och så ska vi ta hem alla kartonger vi har hos dem. Det är loppis här nästa söndag så vi passar på att rensa nu och sälja det vi inte vill ha längre. Duktigt va? :D Jag som har så svårt att slänga saker :P

I helgen ska vi sätta upp dörrarna så vi kan stänga rummen när vi börjar spackla och slipa där uppe. Ska bli så jäkla skönt att bli klara! Nu ser man äntligen ett slut på eländet :D Förhoppningsvis hör Peter av sig snart så vi kan åka och köpa bänkskivor och diskho så vi kan göra klart köket och få vårt matbord!
Längtar, längtar, längtar tills vi är klara! Då ska jag fota hela lägenheten och jämföra med gamla bilder :) Vi kom på först när vi hade rivit ut allt att vi borde ha tagit före-bilder. Men något ska jag nog hitta :P

Imorgon blir det till att fortsätta röja och ställa iordning i förrådet på famsidan som Riflex äntligen har fixat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0