Sista minuten

Som vanligt är jag ute i jäääätte god tid :P
Idag har jag haft tvättstugan sen 11, varit på systemet OCH köpt en ny klänning!
Är lite orolig för att jag och Ica har köpt likadana :P Linda sa att hon skulle ha en jätte söt blå klänning och den jag köpte fanns i blått.. Men de sitter ju totalt olika på oss just nu så jag skiter i det :D
Hade velat ha klänningen en storlek mindre men der fanns såklart inte, men den här blir kalas!
Klänningen är i svart och leopard och till det ska jag försöka hitta ett par höga skor.. Får se om jag hittar några med klack kvar :D
Nu ska jag ut till tvättstugan en sväng och sen in i duschen och börja fixa mig :D

Gott nytt år alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0