21 år! :)

Helt otroligt vad stor man börjar bli!! 21.. Nu får jag alltså dricka i USA :P
Vi hade ju tänkt fira nyår i Vegas men det bidde inte riiiktigt så. Får ta det om några år när knodd blivit stor :)

Jag hade kalas igår och det var jätte trevligt :) 15 st blev vi och alla verkade nöjda med smörgåstårta och bak.
Fick massa fina paket, provade mitt fotbad idag, super skönt. Tack Sandra och Christian! :)
Verkade som de flesta var lite inriktade på spa..
Fick en behandling av mamma och grejor från body shop av Ica, Linda, Christine och Julle :)
Joel upptäckte min mage igår. Han stod och tokstirrade på den och sen när jag sa att den hade blivit stor så gick han runt och sa "Fias mage blivit JÄTTE stor" :) hehe Sötnos! Tom den kräsne herren gillade min smörgåstårta, då vet man att man har lyckats! :D
Om drygt 2 månader har jag och Stefan en egen liten skatt :) Helt otroligt!
Pratade med Sanna idag och det verkar som vi ÄNTLIGEN ska ses :) Är såååå otålig :D

Idag när Stefan kom hem från jobbet så säger han: Varför va inte du på jobbet idag? Va säger jag helt vimmelkantig då jag vaknade när han satte nyckeln i dörren :) Då var jag tydligen schemalagd att jobba på elgiganten den här helgen :S Hans chef hade sagt att han hade pratat med mig och att vi bara skulle skriva papper och sen schemalagt mig typ 5 dagar för julen :S Helskumt med tanke på att han inte ens har ringt? Och att han bara antar att jag kan jobba när som helst fast skolan slutar den 17e? Pucko :P
Får väl se om han hör av sig.. Jag är glad bara jag får jobba något pass.. Det ger 10000% mer pengar i januari än jag annars kommer få vilket är 0kr! It sucks!
 
Jag har blivit så himla dålig på att fota, även fast jag köpt en telefon med bra kamera :S Måste skärpa mig på den fronten!! Ska fota alla paket och vårt fina kök imorgon så det kommer upp här..
Nu kudden, god natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0