Ny inriktning

Nu var det extremt längesen jag skrev någonting sist.
Jag har verkligen inte haft någon lust alls att skriva på bloggen, verkar som att ganska många börjar bli dåliga på att skriva eller låser bloggarna.
Jag har nog insett att det inte riktigt är min grej att blogga om "mitt liv som mamma". Jag tycker inte det är intressant helt enkelt :P
Men nu ska vi snart flytta!
Ja du läste rätt.. Efter all jäkla renovering av lägenheten så bestämde vi oss för att sälja och köpa hus istället :D
Så 15 december flyttar vi till ett radhus som är DUBBELT så stort som vår lägenhet.
Då blir det ny renovering och den har jag tänkt skriva om istället.
Så roligt med för och efter bilder och se skillnaden när vi är klara.
Så... Vi får se om renovering är intressantare att skriva om än bebisbajs ;)
Jag har redan börjat rita kök, titta på badrumsinredning och gjort en lång inköpslista på Ikea med möbler.
Vi har köpt matbord och stolar redan, lite tidigt sådär men vi hittade så billiga så vi inte kunde låta bli :D
Men men, om jag inte trillar in tidigare så hörs vi igen 15 december!

Kommentarer
Postat av: sanna

jag svarade dig på min blogg! Och ja tycker visst det är intressant o läsa om dina mammatankar! Och jaaa masssa bilder på renoveringen!! Och kanske lite bilder på lillskrutten också som inte är så liten längre!! Biilder sopihia Biiiilder! du som har värsta superkameran och allt!!!! =)

Kram!

2010-11-15 @ 20:36:34
URL: http://sanini.blogg.se/
Postat av: sanna

Neee va söt du är!! Jag har nog haft lilla Alicia i åtanke jag me:) mitt problem var bara - va har ungen för storlek?? 74? =) Kraam!

2010-11-16 @ 10:25:58
URL: http://sanini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0