Värmechock!

Idag har det varit helt sjukt varmt!
Moster knackade på dörren idag vid halv 1 så då vaknade jag och vinglade ner :P
Sen satt vi ute i solen en stund ända tills Alicia inte ville vara med längre.
Hon var inte nöjd alls men vägrade äta.. Hon som annars bara gnäller när hon är hungrig! Jag gick upp med henne och försökte sjunga, vagga, amma men ingenting dög! Till slut la jag henne bredvid mig och hyssade och "skumpade" henne. Då slutade hon gråta och ögonen föll ihop.
Där låg vi och slumrade ett tag, jag hämtade babymonitorn och gick ner och då vaknade hon såklart!
När Stefan kom hem från jobbet började han röja upp i förrådet, sen åkte han en snabbis till IKEA och köpte DVD-hyllor och en låda.
Imorgon ska vi sätta upp hyllorna och jag ska lägga ner Alicias urvuxna kläder i lådan. Mammas tjej har blivit så stor!! :)
När han kom hem hoppade jag in i duschen medan Alicia låg och pratade med sin hylla över skötbordet :P
Lite svårt att duscha och titta på henne hela tiden, beredd att slänga sig ur duschen om hon är på väg att rulla :)
Sen hämtade jag henne och duschade henne också, hon verkar tycka det är mysigt att duscha.. Då kan hon sitta upp i mitt knä. Hon vill absolut inte ligga ner längre. Hon tar tag i ens händer och DRAR sig upp så hon sitter :) Hon är så stark! :)
Efter duschen fick sparven massage och pyjamas sen la jag henne i soffan, ammade en snabbis och hon somnade.
Hon somnade vid 22 tror jag eller kanske lite tidigare och hon sover fortfarande!
Nu ska vi lägga oss i sängen istället så ska jag läsa en stund innan jag sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0