Trötter

Idag sov jag till typ 2 :P Sjusovare.. Men jag somnade inte fören 5 imorse heller.. =/
Måste vända tillbaka dygnet nu!
Vi har försökt få i ordning lite här hemma idag, känns som att vi inte gör annat än städar men ändå ser det lika hemskt ut :( Har ingen ork till någonting känns det som, jag som hade tänkt ha babyshower.. Men jag orkar faktist inte fixa någon, hade varit kul att träffa alla på en gång innan bebben kommer men men.. :P

Imorgon ska jag till BM, första gången Stefan inte följer mer, känns lite konstigt! :(
Sen ska jag träffa Sanna och Vanessa :D Får se om de följer med till BM så vi kan gå på centrum en sväng innan vi kommer på vad vi ska göra av dagen :)
På torsdag fyller Stefans syster år så då ska vi fira henne med släkten, på lördag är det tjejkväll hos henne :D Ska bli skitkul!! :D Inte för att jag känner någon av hennes kompisar men en kväll med massa tjejsnack ser jag fram emot! :D Idag fick vi inbjudningskort till bröllop i sommar.. Stefan syster och svåger ska äntligen knyta banden :D Har vetat om det sen julafton men det har ju varit hemligt tills inbjudningskorten kommit iväg :D Ska bli såååå kul!!!! Lite jobbigt att hon förväntar sig att jag ska göra uppsättningen bara.. Blir alldeles nervös! Har inte gjort en uppsättning på 3 år! Men vi får väl träna, träna, träna innan :D

Det känns som om knodd ligger och andas i min mage nu. Min mage rör sig upp och ner precis som om h*n andas.. H*n ska ju ligga och träna på andningen nu men jag trodde inte det kändes så tydligt? Kanske pysslar med något helt annat där inne, vad vet jag :)
Får se imorgon om mitt SF-mått sprungit iväg nu.. =/ Vill verkligen göra ett tillväxt-UL men min BM tycker inte det behövs. Tycker lite synd om Stefan som är så nervös.. Sötnosen :)


Kommentarer
Postat av: anna

VAd mysigt! Fan vad ja inte saknar att vara gravid haha =)

Ha de så kul idag! Jag kanske kan komma å hälsa på er nån gång nösta vecka? Pusspuss

2010-01-20 @ 08:56:03
URL: http://anna-alltochingenting.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0