Sjunk nu!!!

Sitter i soffan och känner hur revbenen putar ut och har svårt att andas.
Tycker magen kan sjunka nu så jag blir människa igen, är trött på att inte kunna sitta normalt!
Ska bli så skönt när knodd kommer att slippa hjärtklappning och andningssvårigheter! :P

I söndags var vi på IKEA. Köpte 4 kökskåp till badrummet, madrass till spjälsängen, spyisar och annat smått.
Vi fick en matta till barnrummet av mamma också.. TACK!
När vi kom hem målade jag badrumstaket medan Stefan tömde bilen. Sen började vi skruva ihop alla skåp och körde en maskin med bebisgrejor.

Igår var vi på första föräldrautbildninger, tror inte det kommer ge så mycket alls.. Men det är väl bara att gå och hoppas vi blir lite klokare... :D
När vi kom hem satte vi upp skåpen, vad öppet det kändes när vi tog ner det gamla skåpet. Märkligt med tanke på att alla de nya skåpen är mycket större :P Men det andra satt så himla mitt på väggen och de nya sitter högt uppe i taket :P
Jag vek kläder och körde en maskin till med bebisgrejor.

Idag har jag fyllt på skåpen med handdukar, körde en maskin till och begav mig till Arlanda för att hämta moster :) Hon har varit på Nya kaledonien sen 18 december och tyckte det var liiite kallt här hemma :)
När jag kom hem forsatte jag fylla skåpen med lakan och la ner bebiskläderna i knodds byrå.
När Stefan hade tränat åkte vi tillbaka till moster och åt och fick paket till knodd :D
Massa fina kläder och lite annat :)
Nu ska jag gå upp och vika tätten från igår och hänga upp dagens omgång :)
Imorgon ska vi köra iväg alla kartonger som nu ligger i vardagsrummet, stök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0