Nehepp..

Den här dagen blev ju inte alls som jag tänkt mig!
Självklart gjorde jag INGET av det jag absolut skulle göra idag :P

Jag gick upp vid 1 och gick ut och GRÄVDE fram bilen i snön :)
Sanna ringde och bjöd över mig på lunch så jag åkte upp till mamma och gick ut med hunden, gav honom medicin och begav mig till Sanna och Vanessa.
Jag tog mig knappt fram för jag fastnade i en liiiiten snövall när jag skulle upp på parkeringen.
Jag backade och försökte igen men däcken bara spann eftersom jag stod i uppförsbacke och körde på piss-friktionsdäck... Jag backade lite till la i 2an och burnade :P Det gick bättre.. Bilen kämpade så det luktade men jag kom till parkeringen i alla fall :D

Massa god mat, färgade bryn och fransar och 1,5 film blev det sen begav jag mig hemåt igen.
Kom hem vid 8a och åt middag.
Sen bäddade jag ner mig i soffan med TENS-plattor på ryggen och låg med dom igång i flera timmar :P
Så skönt! :D
Nu ska jag gå och krama på min kära arbetsmyra som sussar sött! :D


Kommentarer
Postat av: sanna

Jaa jag tror det!!! =D skulle se vuxen ut med kort hår tror jag!! =D haha.. blivit nån unge än?? väntar ivrigt!

2010-01-31 @ 22:41:07
URL: http://sanini.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fia, snart, snart, snart händer det :D

2010-02-03 @ 18:33:11
Postat av: Fia

Känns just nu som att knodd har byggt bo där inne och tänker stanna för alltid :P

2010-02-04 @ 02:17:10
URL: http://soophiiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0