MVC-besök

Idag var jag ensam hos BM. Allt såg bra ut :) Däremot är ligger mitt SF-mått nu närmare övre kurvan än mitten kurvan.. Känns ju sådär faktist :/

Sanna och Vanessa har precis rejsat vidare på nästa dejt :) Dom var hos mig från typ halv 2 till halv 6.
Mycket mysigt med bebis! :D Quila tyckte det var mindre mysigt :P
Vanessa lyckades grisa ner sina kläder och Sanna hade glömt ombyte hemma, men det gör ju inget sa jag för jag har kläder! :) Vad märkligt det känns att ha bebiskläder hemma utan bebis! :)
Men tur för Andres som slapp komma över med kläder :P

Nu ligger jag framför tvn och väntar på Stefan som är och tittar på ett eljobb hos någon..
Idag hade han glömt BÅDA sina telefoner hemma, tänk om jag hade legat hemma med värkar!?
Som tur är brukar han aldrig glömma dom så jag kan nog vara lugn.. Och har han glömt dom kan jag ju alltid ringa någon av hans kollegor eftersom numren finns i hans jobbmobil :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0