Jag ser det snöar! :D

Det är så mysigt att sitta inne och titta ut på snön :)
Idag var jag uppe med tuppen :) Somnade vid halv 1 men har vaknat massa gånger av att jag har haft ont i ryggen och en del sammandragningar.. Kroppen tränar nu :D

I måndags ringde mamma och sa att hon hade presenter till mig och Stefan, hon kom förbi på kvällen och hade köpt barstolar till oss! :D Såååå snällt! Tack snälla mamma! :D
Så igår åt jag första frukosten vid vårt matbord och på kvällen åt vi middag i köket. Så skönt att slippa sitta som en fällkniv i soffan! :)

Idag ska jag försöka hålla mig vaken hela dagen så jag kan sova hela natten.
Johanna kommer förbi senare och ska klippa sig. Sen tänkte jag plocka ner symaskinen och sy lite :)
Får se om jag syr något nytt eller bara lagar lite kläder :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0