Baby-update!

Igår var vi på MVC.
Magen växer så det knakar och nu ligger den ett snäpp över mitten kurvan.. :( Knodd har fixerat sig och är alltså redo för nedfärd :P hehe Hjärtljuden ligger fortfarande kring 150 så det är nog en liten flicka där inne :)

Efter MVC åkte vi med mamma till pappa och Oksana. Rayan fick sina julklappar och bilen har fick av mamma blev hans nya favvo direkt! :)
Vi fikade på te, tårta, ost och cognac :P

Sen begav vi oss till Stefans syster och svåger för middag. Lyxig dag va!?
Efter maten spelade vi spel och trots fusk förlorade jag och Julle :D hehe

Idag har jag inte gjort någonting nyttigt. Jag gick upp när mamma knackade på dörren med fika från det nyöppnade bageriet. När Stefan kom hem tog han en powernap och sen gick vi på promenix. Mysigt!
Vi lagade min goda pasta med fetaost, oliver, bacon, tomat och så lite citron och olivolja på det. SUPERGOTT!

Jag har haft ont i magen hela dagen, typ mensvärk och ilningar i mage och rygg. Men det ska väl kännas att knodd snart kommer antar jag :) Fast jag har nästan inga sammandragningar, det tycker jag är konstigt.

Nu sitter vi framför kvällens andra film, Big fish. Den första var Mr. Magorium's Wonder Emporium, den är så himla bra! Men nu ska jag koncentrera mig på filmen så Stefan inte blir ledsen :P Det är nämligen en av hans favvisar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0