Dagarna går

Känns verkligen jätte konstigt att vi har varit föräldrar i drygt 3 dygn :)
Den här veckan har gått i en rasande fart och dagarna har bara glidit in i varandra.
Ska ta tag i min förlossningsberättelse också men jag har inte orkat sitta och skriva.
Det är ju så mycket mysigare att snusa på sparven! :D
Hon är så otroligt snäll..
Trodde vi skulle få en skrikis som aldrig var nöjd men (peppar, peppar) hon är jätte lugn.
Hon gnyr till lite när hon är hungrig eller vill byta blöja sen sover hon bara eller ligger och tittar.
Stefan frågade sin mamma igår när det jobbiga brukade börja och hon bara skrattade :D


Kommentarer
Postat av: sanna

kan du lägga upp n bild bså jagfår lägga upp min bild på henne o vanessa snart:D vill ju att du får den stora äran att visa henne först :) Puss

2010-02-20 @ 02:01:27
URL: http://sanini.blogg.se/
Postat av: Johanna

Brås hon på mamma kommer det ;-) men det känns som hon har lättare att sova!

Men jag ställer gärna upp om det blir jobbiga tider framöver. Gärna annars också!

Kramar

moster

Johanna

2010-02-28 @ 20:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0