BB-väska.. Check!

Äntligen är bb-väskorna packade :)
Det blev 2 stora väskor :P Barnmorskorna kommer tro att vi är galna :D
Men den ena är det ju faktist bara kläder och grejor i som vi ska ha på bb. Den andra är det massa snacks och grejor i som vi ska ha både på förlossningen och på bb. Det blir ju ganska mycket eftersom vi troligtvis kommer stanna 3 dygn för att slippa åka tillbaka på återbesök. Ganska skönt att bo på "hotell" också :D
Håller bara tummarna för att det finns plats på Danderyd när vi väl ska dit, eller ännu hellre BB-Stockholm!

Det känns som att knodd aldrig kommer kika ut, har verkligen inga känningar alls att det skulle vara på g. :(
I natt var jag helt uppgiven och låg och bölade medan Stefan knådade min ömma rygg.
Jag vaknade när jag sovit en kvart av att min rygg kaosade, råkade somna på fel sida.
Så har jag ju vridit höften också så jag blir omsprungen av gamlingar med rullator på centrum. Kul? Not!
Ska fråga BM imorgon vad som krävs för att få bli igångsatt för just nu känns det som att jag bara vill hänga mig.
Skit jobbigt att ha ont! Har samlat på mig massa vätska också så mina ben är som stockar!
Men men...

Imorgon ska vi till BM och sen vidare till elgiganten. Måste köpa ny batteriladdare och så ska vi hjälpa mamma att välja en ny mobil :) Hon tappade bort sin förra veckan :(
Jätte mysko! För det är ingen som har ringt från den och den var på hela dagen när vi försökte ringa. Hon kommer säkert hitta den när hon köpt sin nya! :D

Nu kallar sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0