Tråkdag..

Imorse när jag vaknade trodde jag att jag skulle dö.
Mådde så jäkla illa och hade ont i magen. Det blev som tur var bättre efter lite sömn.
Min lilla skatt har haft en riktig sovdag idag som tur är, hade nog inte orkat med massa skrik med magont.
I och för sig har vi aldrig dagar med massa skrik här (peppar, peppar!).
Jag har världens underbaraste dotter som pratar mer och mer. Så himla mysigt att ligga och "diskutera" i sängen och få världens leenden! :) Det värmer så och det finns ingen sötare :D

Stefan ringde från jobbet och diskuterade hans semester i sommar. Han har nu sagt att han ska vara ledig i 10 veckor :D Ska bli såååååå underbart :D Heeeela sommaren tillsammans utan några måsten :D

Vår mäklare ringde också och sa att en tjej vill komma och titta på lägenheten imorgon och om hon tycker om den lägger hon ett högt bud för att slippa budgivning. Känns sådär faktiskt.
Jag tycker budet är för dåligt men marknaden har svalnat verkar det som. Ska bli skönt att bli av med vår otursdrabbade lägenhet. Förstår inte vad som är fel.. Den vill inte bli såld? :S Den är hur fin som helst och det är massa spekulanter men båda gångerna vi tänkt sälja den har det hänt något. Sist såldes det massa lägenheter i samma område samtidigt. Nu pratar bankerna om att sluta låna ut. KAOS!
Men men...
Det blir väl skönt om hon tar lägenheten så vi slipper tänka på den mer.

Jag har sån lust att flytta igen. Är så jäkla trött på vår styrelse. Man måste hota föreningen för att någonting ska hända. Först nu ska dom undersöka om vi har mögel i väggen och hur många gånger jag än skriver att dom måste åtgärda den oavsett om det är mögel eller inte så vägrar dom förstå. Skit styrelse.. Otrevliga är dom också! BLÄ!!!

Nej nu ska jag titta på "How I met your mother" och sen gå och lägga mig och kramas med min sparv! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0