Pappa på papper :P

Det blev en slappar dag idag :)
Låg och myste och sov med sparven hela dagen..
Vid 3 gick jag en sväng till tvättstugan och sen kom Stefan hem från jobbet.
Då hoppade jag in i duschen och så åkte vi ner till familjerätten och skrev på faderskapserkännande.
Så nu är Stefan pappa på papper också :D
Vi åkte och tvättade bilen och vidare till märsta för att titta på utemöbler på plantagen. Sen åkte vi till lägenheten Stefan hjälper till i, han jobbade 2,5 timme och jag var till jätte stor hjälp!! :) Kopplade in lite i centralen och matade kabel i alla fall :P
Sen var klockan mycket och vi åkte hem och åt, Alicia fick ta ett bad och bums i säng!
Jag har suttit och sytt ett tag och ska också hoppa i säng.
Men jag fastnade framför en film som går på 5an nu, inte utan min dotter. Så hemskt att vara fast i ett annat land sådär!
Imorgon får jag äntligen min skrivare, då ska jag sätta upp bilder över skötbordet :D
Så kanske jag ska tvätta saaben så vi kan fota den och försöka sälja den också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0