När man talar om trollen :)

Kom precis hem från bion. Var där med Stefan, Jennifer och Magnus och såg 500 days of summer. Den var verkligen inte alls lika bra som jag trodde den skulle vara. Hade i och för sig inte sett någon trailer men den har fått kanon betyg och skulle vara en komedi, vad kan då gå fel? Hmm.. Jo det var mer drama än komedi, när den var rolig var den riktigt rolig men det var väldigt få gånger.
Vem stod brevid oss i kassan på bion då?? Haha joo ett av trollen jag skrev om tidigare :) En av dom jag bråkade med i våras. Och vad gör hon när hon ser mig? Ser glad ut och är på väg fram för att hälsa.
Va!?
Har hon missat totalt att vi inte pratar med varandra? :S Vad man kan uppfatta saker och ting olika..! Det kanske var barnsligt av mig att inte hälsa på henne men jag hade faktiskt ingen som helst lust att vara trevlig så jag gick vidare. Om vi sattes i en situation där vi förväntades vara trevliga mot varandra skulle jag göra det för att folk runtomkring inte skulle bli obekväma. Men ses vi ute finns det ingen anledning att ens hälsa, inte innan hon bett om ursäkt. Inte ens Stefan tyckte jag gjorde fel och han brukar vara den första att påpeka om jag är barnslig eller onödig på något sätt. Men vilket sammansträffande! Världen är bra liten ibland :D

När man talar om trollen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0