Rättegång

Den här veckan har Stefan varit hemma från jobbet pga sin onda rygg. Han har alltså legat hemma och latat sig hela dagarna medan jag suttit i skolan. Ok har inte varit där speciellt mycket men lite plugg har det blivit. :P

Idag har vi varit på rättegång. Stefan var vittne pga en incident som inträffade på min firmafest i somras. Lång historia.. Stefan vittnade hur som helt för den anklagade och vi håller tummarna för att han blir friad och att äckel målsäganden inte får en krona och att han känner sig jävligt dum. Ja nu kanske folk tycker jag är dum som säger så men jag känner ett sånt jäkla agg emot honom att jag inte tycker han förtjänar att få någonting för "sveda och värk". Det är väl tur att Stefan är liiiite minde temperamentsfull än jag och lyckades vittna utan problem. Hade det varit jag så vet jag inte vad jag sagt för dumt :P Nejdå jag hade skött mig.. :)

Imorgon eller idag rättare sagt ska vi till vår nya BM, hoppas alla tester är bra och att vi får lyssna på skrutts hjärta igen :)
Nu har magen börjat göra ont. =/ Det liksom drar i den eller nått..
Vet inte riktigt hur jag ska förklara. Jobbigt är det i alla fall.
Jag fortsätter plöja förlossningsberättelser och längtar mer och mer tills knodd ska titta fram!

När jag läser så tycker jag knodd utvecklas väldigt snabbt. I v. 13-16 står det att man kan börja känna rörelser men h*n har minsann sprattlat sen typ v.10 och nu ungefär ska man börja känna sparkar men det har jag gjort ganska länge. Sen är det svårt att säga vad man SKA göra men det är ju en fingervisning i alla fall?
Jag upptäckte i fredags att jag har gått upp massor i vikt. Jag har inte känt mig tung alls fören nu. Jag ställde mig på min våg när jag var hos mamma och såg att jag gått upp 7(!) kg, jag rusade in i mammas badrum och ställde mig på hennes våg och den visade 6 kg.. Ska bli intressant att väga sig imorgon på samma våg som på inskrivningen för att se hur mycket det verkligen är. :)

Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon. Får återkomma efter MVC-besöket med info om allt :D

Ja gott folk ungefär såhär känner jag mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0