Märkvärdiga jäkla personer..

Det är så trevligt att vi är EUvärdland och alltid har besök av viktiga personer. Det känns så bra när det tar 2 timmar att åka hem från stan! Och då tog jag inte e4an hem för att jag visste att det skulle vara stopp så jag åkte norrtäljevägen och köade i sollentuna istället. Så jäkla nödvändigt att presidenten skulle åka hem mitt i rusningen.. Dom kan väl ha sina jäkla konferenser på arlanda om dom är så miljömedvetna som dom säger. BLÄ!

Jajja.. Nu ska vi åka till K-rauta och handla dörrkarmar :D Förhoppningsvis kommer vi hem med bänkskivor också så vi kan sätta upp vårt matbord! :D:D:D:D På lördag ska vi äta middag med Sandra och Christian och det vore ju kul att ha ett bord då, annars blir det ett besök på Il Poste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0