Grattis!!!

Var inne på Thereses fejja idag och skulle gratta på födelsedagen och såg då att jätte många skrivit grattis till bebben... Hon och Mathias blev föräldrar i fredags 20/11 kl 21:32 :D Exakt 4 veckor efter Sanna och Andres.
Grattis!! :D
Helt otroligt! Nu är vi 4 i klassen!! :D hehe

I söndags hade vi loppis, blev av med en hel del faktiskt! Vi gick plus fast vi shoppade lite själva :P
Imorgon är sista labben i skolan, så skönt!!! :D
Skrev jag föresten att jag lyckats sy ett madrassöverdrag? Mäkta imponerad över mig själv :D


Thereses och Mathias son. 49 cm lång, 3.1 kg.


Kommentarer
Postat av: KossanMuu

Hur sydde du ditt madrassöverdrag? Jag ska nämligen också ge mig på det men vet inte riktigt hur jag ska göra det på bästa sätt. Tacksam för alla tips jag kan få =)

2009-12-08 @ 10:58:12
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0