Finbesök!

Nu har vi precis släppt hem Sandra och Christian efter en extremt trevlig kväll! :)
De kom strax före 7 och gick nu så 7 timmar har bara flugit iväg.. Det måste göras om!
Il Poste fick ett besök eftersom vi inte har något matbord än och så gick vi hem och åt pannacotta med kiwi, hallon och clementin. Sandra hade fått en liten gravidbulle och verkar helnöjdmed livet :D
Det blev en kväll fylld av massa gravidsnack för mig och Sandra och massa Wii för killarna.
Vi spelade några omgångar bowling alla fyra också.

Imorgon är det loppis! Upp vid 8 för att köra dit alla grejjer så nu är det sängen som gäller för mig om jag ska orka....


Min pannacotta var ännu finare! Glömde dock att fota :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0