7e månaden! :D

Igår gick jag in i 7e månaden och idag gick jag in i v.29!! :) Äntligen..
Nu är det bara 12 veckor kvar tills skrutt kommer!
Det betyder att jag och Stefan bara har 6 helger kvar att göra iordning allt. Minus den tid som går åt till att jag fyller år, julafton och nyår..
Sen har vi tänkt försöka ta oss ner till Halmstad och hälsa på Stefans syrra och ta en tripp till Ullared. Får se hur mycket vi hinner :D

Jag är i alla fall glad över att tiden rullar på. När jag ser tillbaka och tänker att det är 6 månader sen vi fick reda på att vi skulle få barn så känns det som igår. Men dagarna går så långsamt när jag hela tiden räknar ner :P

Kom på att jag glömde att berätta att jag och Johanna blev underhållna med Zumba av mamma när jag färgade och klippte i lördags.. Mycket intressant ;)
Det såg så jäkla kul ut att jag blev riktigt sugen på att träna för en gångs skull.. Men jag tror inte det är riktigt rätt träningsstil för mig just nu när jag är gravid. Det kändes lite jobbigt i magen när jag provade. Jag ska ändå prova igen ;)
Igår ringde Johanna och frågade om jag var ledig 8e, det var jag inte men jag hade ingen tenta så det var lugnt.
Då sa hon bra då är du uppbokad då på eftermiddagen för då rövar jag bort dig! :)
Får se vad min tokmoster har hittat på :)

Nu är Ulf här och har spacklat åt oss så nu sitter vi och dricker kaffe :D


Kommentarer
Postat av: anna

HEEEEJ, råkade slarva bort din blogg ett tag men nu har jag läst igenom allt jag missat och känner mig hyfsat uppdaterad, du får uppdatera mig mer på måndag =)

Ett tips bara...vi åkte till ullared i mitten av januari, tilma föddes i mitten av mars, på vägen ner och på vägen hem igen höll min rygg på att gå sönder...så passa på att åka typ nuuuuuuuu eller åk tåg ner så du kan stå upp ibland...arq ett tips =) pusss

2009-12-15 @ 15:34:21
URL: http://anna-alltochingenting.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0